تاریخ انتشار : ۲۳-۰۳-۱۴۰۲ - ۶:۴۸

بازدید معاون امور اقتصادی استانداری البرز از شهرک تحقیقاتی کاوش

معاون امور اقتصادی استانداری البرز روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۲ ضمن بازدید از شهرک تحقیقاتی کاوش در خصوص موضوعات این مجموعه با معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مجری شهرک تحقیقاتی کاوش به گفتگو پرداخت.

در این بازدید مهندس رستم زاده مجری شهرک تحقیقاتی کاوش با تشریح وضعیت کنونی شهرک طی ماه‌های اخیر در راستای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در راستای تحقق تفاهم نامه چهار جانبه با وزارت صمت، استانداری البرز، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ایدرو، و ضرورت تکمیل زیرساخت‌های این شهرک اذعان داشت: تکمیل فاز اول طرح جامع شهرک امری ضروری در جهت حمایت از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان بوده که مستلزم تسهیل در فرآیند اجرای پروژه‌ها و تأمین منابع مالی مورد نیاز از سوی هر یک از ارگان‌های ذیصلاح می‌باشد.

همچنین آقای مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو طی این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های این شهرک در جهت کمک به واحدهای فناور بومی و تسهیل زیرساخت‌های مورد نظر این واحدها در مسیر تولید محصول دانش بنیان، به اهمیت مساعدت استانداری البرز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اشاره نمود.

طی این جلسه جناب آقای اسدالهی معاون امور اقتصادی استانداری البرز با اعلام نظر مساعد استانداری ، از تلاش در جهت برداشتن گام‌های مؤثر از سوی استانداری خبر داد.